Sebelum anda mengisi borang tempahan, kami ingin memaklumkan kepada pelanggan-pelanggan kami tentang terma dan syarat pembayaran bagi mengelakkan sebarang salah faham dalam urusan kami.
Syarat-Syarat Tempahan Bagi Lain-lain Majlis :
- Minimum order ialah 50 pax untuk sesuatu tempahan.
- Booking Deposit (50%) hendaklah dijelaskan untuk tempahan tarikh.
- Baki (50%) hendaklah dibayar sekurang-kurangnya 1 minggu sebelum majlis bermula.
- Pelanggan perlu bertanggungjawab terhadap segala kehilangan/kerosakan yang berlaku keatas peralatan yang disewa.
- * Peralatan sajian hanya diberi untuk tempahan 100 pax ke atas
Sekiranya anda bersetuju dengan syarat di atas, anda boleh mengisi borang tempahan online yang telah kami sediakan. [Klik Borang Tempahan Lain-lain Majlis]
Selepas anda menghantar borang tempahan;
- Pihak kami akan menghantar email sebagai tanda pengesahan terhadap tempahan dari pihak tuan
- Depositkan wang minimum 10% dari jumlah keseluruhan (tempahan tarikh) menggunakan perbankan internet*/ATM Deposit/ATM Transfer
- *Jika bayaran dibuat melalui perbankan internet (Maybank2u), masukkan alamat email zailanetwork@gmail.com di ruangan email penerima bayaran
- Sila hantarkan bukti pembayaran (Nama,Tarikh, Masa, Jumlah ) melalui email ke alamat zailanetwork@gmail.com
- Pihak kami akan menghantar email sebagai tanda pengesahan bayaran deposit telah diterima
- Akaun Maybank : 164557171114 (Siti Fuzaila Binti Yunus @ Hassan)
*** Sebarang pindaan atau pembatalan sila rujuk bahagian terma & syarat
0 comments:
Post a Comment